maanantai 5. marraskuuta 2012

Maanantai kipeenä

Tänään on maanantai ja mä makaan kipeenä kotona ja mua ärsyttää. Mun viikonloppu meni siinä että kävin tallilla ratsastamassa ja siitä sitten oli jo aika mennä kotia koska mun piti tehä ruokaa meijän perheelle ja suvulle. Hauskaa se oli mut kyllä se uuvuttavaa oli koska seisoin joku 5 h  hellan ääressä mutta hyvää siitä tulikin ja vieraat olivat aivan ihania.
No mutta asiasta toiseen äiti tuli tänään kotia ja toi minulle rakkaan Gantin tuotteita. Sain mm. Huivin, lapaset, sukat , pipo ja oliskohan ollu jotai muutaki kiitos äiti siitä
Huomenna olis tarkotus mennä reippaana kouluu mikä ei tuu onnistuu mut silti :D ja sit oli vähä niiku pakko alkaa tekee töitä jotka pitää palauttaa
>T'ässä alkuruoka

tässä on osa näistä mitä sain äipältä 

Hihiii mä oikeesti rakastan gantia !
Hyvää viikonalkua :!
XOXO Nea

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti