sunnuntai 28. lokakuuta 2012

Tärkeitä vanlintoja

Millä tavoin yhteiskunta taikka nyt kuka vaan voi vaatia sitä että nuori ihminen lukiossa tietää mitä isona haluaa tehdä taikka siis tietää minne mennä opiskelemaan lukion jälkeen.
            Nyt itselläni on ollut tämä tilanne, voin myös kertoa että hauskaa se ei ollut koska siinä tulee oikeesti se ajatus takaraivoon että mitäs sitten teen jos tämän tietyn aineen pois, viekö se unelmani mennessään. No päätin silti tehdä valinnan jotta itse voisin paremmin.
Mulla on nimittäin ollut pitkä matikka jo 7 kurssia ja nyt vaan arvosanat laskevat ja mä yrtiän mut ei siitä mitää tuu. Mä piinaan itteäni siltä se luo paineita ja oon huonol tuulel jonka sit vien vanhempieni yli. No ehkä tämä valinta auttaisi tässä asiassa.
No asiasta toiseen perjantai taas oli ja olin kotona launataina kävin maaritin kanssa tuolla vantaalla ja sit tultii meille ja juotii kahvit + jotai mut juu otettii pari kuvaaa

Pari hassua kuvaa tuli otettua ja mun blogi valittaa jostai kuvatilasta taas! Argggg
No mut tänää onki jo sunnuntai ja olin tänää jo koulussa ku oltii biologia kurssin kaa vähän siel tääl. Mut huomenna saan sit kantaa vastuun valinnoistani ja katsoa minne tämäki nyt johtaa toivotaan parasta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti