maanantai 3. maaliskuuta 2014

I'm BACK

Viimeksi 22.12.2014 olen kirjoitellut blogiini, tänään elämme 3.3.2014. Miksi näin pitkä tauko? 
Syyitä taukoon on monta mutta päällimäisenä tulee mieleen se että aika ei vain ole riittänyt.
Elämä tällä hetkellä on oikealla raiteella ja tasapainossa. Mä oon onnellinen ja sain vihdoin töitä! Minulla on enään 2 viikkoa koulua jäljellä, ja tämän jälkeen olisi tarkoitus saada valkoinen lakki päähän :) 
Mikä on muttunut vuosien aikana? 
Mä oon ensinäki aikuistunut! Mä ymmärrän enemmän elämästä ja rahan kulusta. Mä oon aina saannut kaiken minkä tahdon ja rahalla on aina menty eteenpäin. Minulle on myös tullut hevonen joka on täydellinen. Mä oon tustunut uusin ihmisiin ja ehkä myöskin menettänyt ihmisä mitä en odottanut menettäväni. Tämän vuoden aikana olen myös viettänyt elämäni parasta aikaa olen saannut kokea ABI-vuoden jonka mukana on tullut paljon iloa mutta myöskin paljon stressiä (YO-kokeittten myötä). Mulla on tasan kuukausi aikaa valita minne ajon hakea jatko opiskelemaan ja valehtelematta se on todella vaikea päätös. 
Tämän vuoden aikana olen myös oppinut arvostamaan perhettä ja sen tärkeyttä. Perhettä ei myöskään pidä pitää itsestään selvyyteenä! Miksi ei? no sen huomaa kun matto vedetään jalkojen alta

HIPHOP on uusi perheenjäsen

Kesällä tulen työskentelemään laivalla joka risteilee porvoo - helsinki välillä ja odotan sitä toden teolla! 

XOXO Nea

2 kommenttia: